Jak nakupovat ?

1. Vyberte si šperk, který chcete zakoupit.

Cena šperku je uvedena vždy bez ceny dopravy.

2. Vložte ho do košíku a klikněte na košík.

Prosím berte na vědomí, že každý šperk je originál, proto máme skladem vždy jen jeden kus od každého druhu. To je důvod, proč Vás košík nepustí u žádného ze šperků objednat větší množství. Pro individuální přístup nebo zakázkovou výrobu nás prosím kontaktujte e-mailem.

3. Zadejte jakou chcete dopravu a jaký typ platby

Při zakoupení PRÉMIOVÉHO SETU, máte dopravu ZDARMA. Doručujeme pouze společností Zásilkovna ( Z point) nebo si můžete zásilku vyzvednout osobně na adrese Leoše Janáčka 2300, 544 01 Dvůr Králové nad Labem. Doručení společností Zásilkovna 85,- Kč

4. Vyplňte své osobní údaje a doručovací (fakturační) adresu.

Dle obchodních podmínek, máme na zpracování Vaší objednávky 5 pracovních dní od potvrzení smlouvy a připsání peněžních prostředků na náš účet. Poté jsme povinni Vaši objednávku předat dopravci. Ale z většiny případů zásilku odesíláme mnohem dříve. O průběhu Vaší objednávky Vás budeme včas informovat e-mailem.

5. Uhrazení zásilky

Využít můžete online platební brány a nebo zaplatit převodem na náš účet. Při osobním odběru potom záleží na Vás, jakou platební metodu preferujete.

6. Jak a při jakých podmínkách mohu zboží vrátit?

Můžete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů. Šperk musí být ale naprosto v původním stavu. V tomto případě použijte formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený v obchodních podmínkách a zašlete jej na adresu kvetes.pred.ocima@gmail.com. Zboží poté odešlete na adresu uvedenou v tomto formuláři. ( Leoše Janáčka 2300, 544 01 Dvůr Králové nad Labem).

Neporušený musí být jak šperk, tak dárkové balení, v kterém šperk odesíláme. Krabička musí obsahovat nepoužitý čistící ubrousek a veškeré náležitosti. Pokud došlo ke skutečnosti, že byl šperk nošen nebo jakkoli znehodnocen, nemůžeme výměnu či vrácení přijmout. V tomto případě jakékoli náklady spojené s dopravou a vrácením zboží nehradíme.  Pokud nám přijde šperk jakkoli znehodnocen vrácení peněz ani výměnu za jiný neprovádíme.

7. Jak postupovat při reklamaci?

Při reklamaci nám prosím na e-mailovou adresu kvetespredocima@gmail.com zašlete fakturu a vyplněný reklamační formulář. Formulář naleznete v obchodních podmínkách, do formuláře vyplníte veškeré informace, které potřebujeme pro provedení reklamace vědět. Adresa je obsažena také v tomto formuláři. ( Leoše Janáčka 2300, 544 01 Dvůr Králové nad Labem). Zásilku označte textem - reklamace.